låt mig sova!

har varit vaken sen 9 nu... allt e bara kaos :/ lucas och min syster vicktoria hade bestämt att vi skulle på bodaborg (bestämt utan mig...) och sen ringer min kusin och undrar om jag vill vara med dom (som oxå skulle dit idag) så då undrade jag när alla skulle dit, Angelica, Nina, Janina och julia skulle vara där 10, och lucas, vickan och anton kl: 12, fast nu blev de 1 ist. Men de löste sig iaf :]
så kommer kanske var med de andra när vi kommer så får vise hur länge dom stannar :]
ikväll så ska vi till cim och anton och grilla :D mumms!
svar till cim!:
ja, gärna, skulle vara nice att ha bilderna på honom!! :D du får skicka dom eller nått, vi löser de på nått sätt? ♥

-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0