i´ll get a little crazy

känner att jag aldrig uppdaterar här typ.. vill ni veta av mig mer så finns jag HÄR. blev iaf så att jag ska rida casper idag också. blir nog marken runt med hacket, ska höra om lillan vill följa på manden :) :) sen imorgon är det ida kurs, sen dressyr tävling på lördag. fick bort jobbhelgen så hörde av mig till srk och hörde om jag fick anmäla mig trots att efteranmälningstiden gått ut och det fick jag så nu är det träning som gäller!! sen lörag kväll blir det bygga bana, söndag ponnytävling(jag jobbar. förmodligen) måndag hästtävling(jag jobbar) sen tisdag är det skola igen.. har bara fredag som är "planlös" men då har jag planerat med ina att hitta på något, så har fullt upp.. helt sjukt :O men ska försöka uppdatera här så mycket som möjligt!!



-nina

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Tack :D :D

2011-06-01 @ 13:34:13
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0