fußball

idag spelade ju jag, julia, janina, frida, rebecka och lucas fotboll ;) det var kul, men var för få för att kunna spela match, men spelade match iaf kanske 20-30 min endå ;) sen körde vi barkemo :)
efter fotbollen drog vi till kågegrillen och käkade pizza, när vi käkat gick vi över vägen så vi kom till ica satt utanför ett tag och smälte maten (?), och sen gick vi in och köpte glass ;) sen satt vi utanför och käkade och snackade osv, sen fick jag lucas och julia hämtning av jenny (julias mamma) och fick skjuts hem till julia, då satt vi i deras husvagn och pratade tills mamma kom, hon kom vid 9 sen när jag kom hem rullade jag chockladbollar ;) och tjuv åt lite smet :$ nu ska jag sova, för ska till stallet 10 över 6 imorgon! :( men sen blir det att jobba på kdrf, får se om de blir kul? nu kommer vi iaf få mat i belöning, förra helgen då vi jobbade fick vi NADA för det :( det sög för jag var hungrig :$
men nu ska jag sova :]
Godnatt - Line


stackars liten som inte får hoppa... :( (fast det får inte jag heller :$)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar sånna avtrillningsbilder x)

Hoppas bara inte ryttaren skadade sig, för då är det inte lika roligt.

2011-06-04 @ 23:37:19
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Men ajj :( Stackare. Hon får krya på sig och allt.

2011-06-05 @ 17:40:42
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0