dressyrkurs

red dressyrkurs idag, kan inte vara annat än nöjd! han ver sjukt fin hela passet och varken stressade upp sig lr spännde sig. hon tyckte han såg jätte fin och harmonisk ut, och det kändes verkligen så idag! längtar som faan tills han kan börja gå så av ingenting, tog ett tag att få lös honom men sen blev han en dröm!!! nästa kurs blir det angelica som tar, sen tar jag den sista sen massor med ida hellström träningar ska vi också ta, sen beger vi oss ut på tävlingsbanorna i hopp på positiva reslutat! får vi se om mitt slit lönat sig.

bilder kommer förmodligen imorgon! ni kmr även få se på bilderna då hur min sist förändrats, tkr jag sitter mycket mer upprätt nu. men sitter ändå långt ifrån bra...


arkivbild från förra ida-träningen

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0