uiuiuiuiuiu

kommer måste skicka tillbaka min stövlar :( har inte råd att ha dom, för jag har inga pengar kvar och det måste jag ha för jag kan inte leva utan pengar :( så ska skicka tillbaka dom och köpa nya sen.. får överleva ett tag till.

ikväll blir det en uteritt på världens bästa<3 han fick på sig nya skokkadoller idag så ja tar hacket och barbacka, myyyys. sen måste vi spruta oss med myggmedel så vi inte blir uppätna :$

måste även berätta att jag var med då vi ladade höet idag! fyfan säger jag bara. i denna värme jag trodde jag skulle dö, men gick hyfsat fort iaf, och angelica den korven behövde inte görat för hon stod med hästen för han blev skodd!! -.-


får se om det blir någon kurs för mig på måndag lr om angelica tar den..

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0