sometimes it better like this

Vaknade 20 över 11, men har varit uppe lite då och då inatt för jag o Line vakna samtidigt och dumma som vi är så börja vi prata..Hon lämnade mig vid halv 9 imorse kanske och for till Lillkågeträsk med sin farmor o nå mer :)

Ska med Angelica på Ericakurs sen ikväll och efter de ska jag till Nina och till Amanda:) Tur jag har Nina som skjutsar mig till Amanda från henne lr hämtar mig hos Amanda ;) Hon är bäst!<3 Blir nog bara kolla till Amanda om inte jag longerar lr tömkör :]
Funderar nu på att fara till mormor och ta hennes dator hit så jag kan fixa våran  header och design lite i PS :D Vet exakt hur den ska se ut på ett ungefär måste bara komma på hur man gör de (a)


Om Amandas hälta och så kan jag iaf säga att det blir inga mer hopptävlingar för oss. Kommer varken hoppträna på några högre höjder och så för hon håller helt enkelt inte för de längre. Blir hoppning ibland för skojs skull. Jag kommer bli en liten Dressyrmupp och satsa på dressyren så kanske kanske vi kommer ut och tävlar lite där, men är kvar massa jobb där så tar ett tag :)


Älskade bäbis<3
 - Julia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Han hade typ 1 grads hälta på alla 4 men på nåt ben var det typ värre:(

2011-07-21 @ 16:45:51
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Ja det tyckte jag också! Men jag har en till som jag är intresserad av så hoppas hon passar iaf!;)

2011-07-21 @ 17:07:59
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Michelle

såå härlig bild:D<3 Kram

2011-07-21 @ 17:50:00
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0