new spotify sucks

loggade just in på spotify.. fast de funkar inte :@ blir galen lixom :s när jag skrev klart de förra inlägget så for vi från mammas jobb. Så när vi kom hem så satt jag mig i soffan i mitt rum och såg tv :] just nu väntar jag på att how i meet your mother ska laddas ner :) enligt µTorrent så är de 1h 47 m kvar :D så de är bara att vänta :D fast jag är sugen på godis :$ de är lill-lördag!!? fast mamma har ont i huvet så vill inte fråga henne.. hon vill bara va ifred då, ha de lugnt och tyst :) fast förstår henne, så vill jag oxå ha de när jag har huvudvärk ;) men kan inte cykla eftersom jag har tappat bort min cykelnyckel :/ inte duktigt line.. :P men kanske går, de tar kanske 20 - 30 min att gå till ica? vet inte xD eller jag kanske överdrev tror de tar typ 15-20 min :)
-line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0