full rulle

har typ fullt upp imorgon känner jag ;) angelica ska på bio med klas så ska ta casper, sen har jag tagit på mig att ta hand om amanda och ville även rida loppan och ksk försöka få bort hennes dumheter att inte bråkas och inte vill ut ur hagen. så rider tre hästar imorgon, plus att jag jobbar halv 7 till 3 och ska även ut och övningsköra. börjar förstå nu vrf jag aldrig blir helt frisk ;) har gått och vart sjuk sen i våras och jag har aldrig riktigt vilat ut ist är det full rulle =D ska ksk ta det lite lungt till veckan då jag är ledig ;) men kommer nog inte bli så ändå =D



-nina

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: haha grymt, jag hade för mig att vi drog med oss hela insprånget^^

2011-07-14 @ 11:07:17
URL: http://hastochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0