fredags ridningen

line har som redan berättat att vi träningsryttare var hos julias mormor igår kväll(a) kom inte förrän sent på kvällen för jag blev inkallad på jobb.. på min lediga vecka :/ så fick 4 dagar ledigt, menmen.. pengar sitter fint!! måste bara hem till pappa så jag får veta hur mycket jag fått :$ lönebeskedet har kommit och pengarna kommer på måndag =D har itne berättat om då jag red casper så de kmr nu också, men har haft annat...

steg upp tidigt och ut och red, julia och linn kom och fotade =D så bilder kommer! har kameran hos pappa ;) ;) men han var iaf skjuts fin, barbacka med bett brukar inte gå så bra som det gjorde, han var i princip mjuk direkt jag satt upp trots att han stod i torsdags, han hade itne överdrivet med engergi. utan ajg var tvungen att rida honom i gångarten.  ja tror den här dressyrträningen hjälper!! nu måste vi  bara se till att komma ut till flera olika tränare.

någon som har något tips på någon bra dressyrtränare uppe i norrland?? :) :) helst i typ skellefteå


vill verkligen ha en dressyrsadel :( :(

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0