fett nice väder asså

glömde blogga igår? eller snarare hade inte tid ;)

igår så ställde jag väckaren på kvart över åtta så steg upp då, klädde på mig och gick och åt frukost. Sen gjorde jag klart de sista innan jag gick till julia som sov att jag for -.-
så mamma hämtade mig hos julia och skjutsade mig till farmor sen när jag kom till farmor hjälpte jag henne att bära ut i bilen (maten) sen for vi och hämtade vickan sen var vi påväg mot lillkågeträsk ;D när vi kom dit så sov typ några och de andra var ny vakna :$ efter ett tag så fikade vi lite bullar, sen badade vi sen fikade vi igen och lekte med hundarna (4 stycken) och åkte ring efter båt osv ;) de är vad jag har gjort igår xD fast lekte inte med hundarna mer typ mys :) åt middag där oxå :) vi åt surströmming, fast de som inte ville ha de fick lax eller köttbullar istället att lägga på mackan :)

idag så blir de att åka till stan vid tre - halv fyra med mamma men annars vet jag inte vad dagen bjuder på ;) eller ska väl till lady om inte de andra far dit efter jag farit? *hope not*


kommer att sakna dig älskling!! :*:*<3<3<3<3<3

-line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0