en klar en kvar

har ridit casper nu och även käkat. for bara ut till spisen barbacka med hacket. han kändes inte helt ren, men fick nya skor idag och hans fötter var även trasiga så angelica sa något om att roger slog in en söm längre in än vad man ska så kan vara det, men lät han länga i uppförsbacken på slutet sen kände jag ingenting så ksk bara är en liten känning sv sömmen, hoppas det inte blir mer och att han är fin imorgon =D angelica ska hoppträna då tror jag hon sa :) har loppan kvar ikväll iaf, ska dit strax och det blir dressyr på lägda på henne, julia kommer och fotar så förhoppningsvis blir det massa bilder på jag och ponny :$ dock blir det barbacka på henne också, är så förbannat varmt så orkar inte ta på mig ridbyxor (a)  bilder kommer iaf sen ikväll :)


har en liten hemlis att berätta sen också :$

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0