dagen

vaknade vid 11, så slog på tv'n och såg på den till 1 då julia sa att jag skulle komma, så började packa, sen så satt jag mig vid datan sen 20 över insåg jag att jag måste duscha så hoppade in i duschen och duschade på 4 min och schamponerade håret och allt :D sen så klädde jag mig och 20 i gick jag ner till busstationen och var där 10 i 2 :) men enligt julia skulle de gå en buss kl: 2 men de var ingen buss där. Den kom 2 min i 2 :s men hoppade iaf på och kom till julia, sen har jag och julia typ bara chillat myst med minna och så :) måste bara påpeka att jag var väldigt duktig som lagade middagen idag :D nog föratt lövbit och potatis inte är särskilt svårt att steka men de vart gott iaf :D men julia sa: " ska vi kanske böja med middagen"? så jag ba visst du fixar potaterna ;) men nix, hon bara satt där vid den där fyrkants lika saken xD
nu så sitter träningsryttarna iaf i soffan hos julias mormor (ff) :$

sist jag red dig var 13 maj!<3 (visst har skrittat men de räknas inte :$)

-line

Kommentarer
Postat av: amanda-norrlandsryttare

Nej hon står i Piteå :)

2011-07-23 @ 02:24:12
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0