wish i never meet you again

piercade tungan idag =D wiiie!! har längtat as mycket!!


sen red jag ju också, blev bara ut till spien med hacket. orkade ingenting mer, fryser och är fett trött och grejer.. men han var då galen ;O som vanligt.. men han kunde inte gå på kanten, han kunde inte skritta osv, precis som vanligt. en sak jag dock blev förvånad över var att han faktiskt gick i en låg form hela tiden utan att jag gjorde någonting.

imorgon blir det att köra ur honom lite energi, blir då att rida i djupsnö, men uppvärming efter vägen först.. jag gruvar mig:S fast har ju sadel så då har jag iaf någonting att hålla i mig i ;) som ni läste om igår så tolkade vi bakom casper, imorgon är det amandas tur. ska dit och tolka med julia då(a)

-nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0