Vila i ca 4 veckor??

Hejsan;) Ja, kl: 13.00 idag för jag till Akuten, vart där i ca 2 timmar, när jag kom hem hade jag gips på handen:(

Så det blir häst uppehåll i 4 veckor nu:( Och innebandyn, jag kommer att fara på träningarna och så men jag vet inte om jag kommer inte att träna :( :(

Men vi får se hur vi löser detta:P

Det som står på gipset är på persiska och betyder: "Line våran ängel"! Haha^^ xD
 Haha^^ Ibland så har man otur och ibland... Inte:P
 Du ser det sträckade området, det är där jag har blivigt skadad :S På neder sidan där det är 4 sträck, där är det brosk nu och kommer att bli igenväxt när man blir "stor", så det är svårt att se om jag har en spricka där, men hela området som är inringat har förflyttats/förskutits så jag ska ha gips i 3-4 veckor:P


Och en snabb bild på min och min brors snowboard :P

                                                                     -Line


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: självklart kan du lägga till mig på bloglovin om du vill.

2011-01-01 @ 23:12:13
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0