Today..

Tjobre!
Var som sagt på skolan idag och jag jobbade typ endå hyffsat mke :D känner mig duktig (a) Åkte iaf hem med morfar och vi åkte till Amanda så fort jag bytt om. Vi mockade och fixade allt sånt. Hon fick en liten vilodag för hon ska endå gå tre gånger imorgon lillpoan. Ska ha henne på KDRF hur kallt det än är? Lr så inte :P Det får inte vara kallare än typ -20  -25 då får hon stanna hemma.
For iaf till Nina efter maten och var med henne och Line. Vi satt vid datorn och tolkade med Casper. Vi pratade även en hel del. Och lill musse sprang in i en bil då vi var ute o tolkade :O Fast han blev inte skadad utan sprang glatt därifrån ;)
Har inge mer att säga så vi får väll höres imorrn om jag hinner sitta vid datorn någonting ;)


Min fina Mobil som jag lånat av Jenna då min sagt adjö till denna värld!
 - Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0