Tidigare idag!

Nämen tjenare så du är på besök!! :)
Idag har jag som sagt varit i stallet :D Faipen var jätte pigg, och då han är det så är det inte kul att rida honom!! Så det blev ett ganska kort pass idag. Först for jag ut i skogen/längsvägen och red i ca 20 min, sen så när jag kom tillbaks så red jag i ca 20 till på ridbanan. Han skulle springa hela tiden när man travade, det gick bara snabbare och snabbare i traven, och i skritten ville han nästan inte ens gå framåt :S
Men iaf, fick mamma att ta några kort!! Och hon fattade hur man gjorde oxå ;)
Jag vet overallen är FUL, men det var allt jag hittade att ha på mig xD
Abbie ;)
Haha, det var dom... Hörs!! :)
Pzz - Line

Kommentarer
Postat av: A

Tack så jätte mycket för din kommentar! Fortsätt gärna läsa och kom ihåg att vi träningsryttare ÄLSKAR kommentarer!!

2011-01-23 @ 18:52:07
Postat av: Angelica

Haha, är inte det min gamla overall?

2011-01-23 @ 18:53:03
URL: http://curiouscasper.blogg.se/
Postat av: Cim

Mina två små älsklingar!<3 Fina bilder ni har tagit=)

Plumsade faktiskt massor med honom i lördags så att han inte skulle vara så pigg när du skulle rida honom :)

2011-01-24 @ 19:19:44
Postat av: tina

Tyckte jag kände igen hästen på bilden... kloke faipen...

2011-01-25 @ 11:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0