Stallet

Då har jag varit i stallet då. Skulle rida lilla marken runt, men då avr det en traktor ivägen som skottade så for stora istället. Hon var nåågot taggad och jag red på det vanliga tränsbettet. Det gick väldigt fort vissa stunder, men jag hade endå hyffsad kontroll så jag var inte orolig. Var bara orolig att hon skulle hoppa åt sidan så jag skulle flyga av (a)  I slutet lugnade hon iaf ner sig. Men det är inte konstigt att hon är så pigg då hon praktiskt taget stod halva förra veckan. Då fick hon iaf en liten vintervila.

Vill även säga tack till Angelica som hjälpt mig massor med Amanda. Hon har verkligen hjälpt mig att rida ordentligare och ta ut vägarna när jag ska hoppa. Hon offrar även tid till att hjälpa mig och Line med ridningen. Så TACK Angelica <3


- Julia

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahah det är lungt och jag hoppas att jag får fortsätta då det är så kul att skrika på er ;)

2011-01-17 @ 23:14:37
URL: http://curiouscasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0