snöplums

har precis kommti in efter vart ute med hästen :) värmde upp genom att rida till spisen(är drygt en kilometer dit) sedan red jag upp en litet voltspår och skrittade något varv, sen skulle jag trava då fick han nå fnatt och började galoppera i djupsnön, men det blev nog lite jobbigt för honom då det var snö upp till magen så det var som att hoppa studs typ :D så efter drygt 50 meter var det tvärstopp, då vände han tillbaka till volten så gick vi där lite till. när jag skulle skritta av han red jag en kilometer åt andra hållet istället för att få lite variation.
men trots snöplumset var han lika taggad ändå när vi kom på vägen =o det går fan inte köra slut på den hästen..

sen fick jag mig lite motion också, hade tappat båda högerlindorna, så fick gå och leta dom.. en var på vägen till lägdan och den andra i djupsnön, visste dock inte vars, så fick leta.. dvs gå i djupsnön ;O fett jobbigt var det.. för den var längst bort i djupsnön.. så fick gå genom alla spår för att komma dit..



-nina


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ursäkta men måste bara få säga en sak :P



HAHAHAHAH

2011-01-21 @ 14:12:48
URL: http://curiouscasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0