snö :D

Det har börjat snöa igen och jag är glad för att det blir roligare att "köra" skoter,  men annars så känns de bara jobbigt :S


Vaknade imorse och hade världens tommaste käsnla. Undrar varför? Jag låg iaf kvar i sängen för jag orkade verkligen inte att gå upp för det fanns endå inget att göra. Men Jenna skulle komma senare så tillslut fick jag mig upp och fixade mig. Vi fixade till i mitt rum och tog bort min bokhylla och har nu ställt dit en byrå och så ska det upp en hylla. Mit golv är ganska fullt med saker just nu känner jag :S

Vi for iaf till Amanda senare och hon skulle fota mig lite grann. Orkade inte rida marken runt idag så ska göra det imorgon istället.  Red iaf bara ut på vägen ocj krävde inte så jättemke av henne alls. Utan hon skulle som bara ha kul. fast jag hade inte kul alls.. Red henne på det vanliga tränsbettet och hon lyssnade knappt på mig från början. Hon var hård i munnen och var tvungen att ta i henne mer än jag är van vid för att hon ens skulle stanna... Blev iaf mke bättre på hemvägen då hon blev mjuk och rolig att ha och göra med :D Blev mest skritt, men travade och galopperade lite iaf. Kändes säkrare att hålla sig till skritten då jag även red Barbacka och hon inte kändes rolig från början ;) Är iaf hyffsat nöjd endå.

Har morgon på KDRF imorgon och ska få rida ett ridpass med någon av hästarna för att jag gör det :D Fast Linn och Jenna ska oxå hjälpa till och få rida ;)
Ska även kanske sova hos Jenna inatt då pappa slipper skjutsa mig till stallet imorgon så han får sova lite.

Har inte så mke att säga så Pzz!

- Julia

Kommentarer
Postat av: maja

nej det var julia!

hon har fan inte rätt att kalla oss idioter!

2011-01-06 @ 20:08:57
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: maja

nej det var julia!

hon har fan inte rätt att kalla oss idioter!

2011-01-06 @ 20:09:01
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan.

Jag såg han sist då han stod hos grannen till Fredrik.. Jag har varit sugen många gåner att ta tillbaka han..

2011-01-07 @ 16:07:46
URL: http://www.cellen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0