♥♥♥♥Min ögonsten♥♥♥♥

Hellu! Nu har nog Nina farit :( Eller jag vet inte men :P Det suger, jag vill oxå utomlands :(
Haha, skojar bara, eller klart jag vill men endå :P Nu så är det tänkt att jag ska sitta här och bara chilla tills Melvin kommer och hämtar mig och Lucas och då bär det av till Mican :D Det kommer att äga ikväll ;D

Men det enda jag och Julia gjorde idag var att sitta vid datorn, och sen vid 3 så spelade vi Wii :D Sen kl: 15.59 fick jag hämtning av mammi :P

Men jag vet inte vad jag ska skriva men;) Nu ska jag sätta mig och göra ett till inlägg ;) (dag-3) Haha :D


           ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥^^Min ögonsten^^♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Foto av: Linn Lundström!!

                                                                        -Line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0