Idag...

Ja, idag red jag då Casper, han var vääldigt på tårna :) Det menas typ pigg :P Men det gick bra endå, men efter som han var så på tårna så travade jag bara.... Och hade två drottningar på släp, dom tolkade på madras bakom mig å Casper :) Det gick bra :D Vi for mot Spisen och tillbaka, men det var Nina som bestämde det så ;)
btw, medans jag kommer ihåg, jag ska till en sjukgymnast när jag ska ta bort gipset och har fått en tid nu :D Den 26/1-11 kl 11.15 :D Så det blir nog bra, det är en onsdag, så om EXAKT en vecka, till och med på sekunden så är jag utan gips (a)
Men nu måste jag... Har redan pluggat glosor xD Det gick typ bra, men orkade inte plugga ALLA vi har aft för om jag skulle göra det så blev det 96 glosor tror jag :] Det e liite mke :P Och som sagt, jag e laze :*
Ska gå och pöömsa nu så Pzz - Line


Föresten, berättade Julia i inlägget hon nyss gjort, att Musse sprang in i en bil :} Stackars Musse :( Men det verkade som att Musse hade no pain :P Det var ju bra iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0