I keep my word!

Haha:) Jag sa ju att jag skrivet ett till inlägg :P  Som ni kanske vet, eller inte så startades denna blogg den 1/12-10 vid 10 på kvällen :D Och sen dess har vi gjort 133 inlägg, så detta blir det 134 inlägget :P Men vi är ju 2 som bloggar, Nina har inte bloggat så länge och nu när hon är utomlands så bloggar hon bara på www.ninassecret.blogg.se, så besök där :P

Idag har jag gjort... ingenting, typ... :S men iaf inget intressant :(

I can´t wait... It must be to morrow♥ URSÄKTA MIN ENGELSKA!! :P Jag suger på engelska :/


Kommer ni ihåg^^ Våran gamla header :P (uppklickbar)
                                  
                                                                      -Line

Kommentarer
Postat av: Mye

Åh, älskar eran gamla header^^

2011-01-08 @ 21:49:55
URL: http://myen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0