Hellu;)

Hellu! Nina brukade typ alltid skriva hellu :P Men, men ;P Idag så har jag iaf varit med grannarna hela morgonen fram till 14.00 :D Då kl 14 så for jag och mamma å hämtade Cim, sen när vi hämtat henne for vi till Röda Korset, skulle fika med en som jobbar där ;) Hahah :)
Sen när vi kom hem så satte jag mig här!! xD
Imorgon: Så ska jag till Signe och Elin för dom far hem på fredag :( Sen på kvällen så vet jag inte :P
Fredag: Då ska jag in på återbesök på akuten;) Sen på kvällen så ska jag till mina kusiner för att käka middag :)
Lördag: Ska kanske på VB med Alva :P
Söndag: Ersmark för att ha lektion åt Julia när hon rider Amanda :) Hon ska träna sig att rida med sätet och inte med tyglarna :/ Hon har börjat rida så nu så för att Angelica sa att hon skulle det ;)
Samma bild som i ett inlägg som va igår :P
Jag älskar denna bild♥

Casper
-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0