Hejsan svejsan

Tjohej!
Har nu åkt hem från Line :( Lr jag har varit hemma ett tag.. Såg ju när hon spela innebnadymatch mot IBS och Lines lag vann med 7 - 2. Vissa stunder var det ganska tråkigt att titta på, men annars så är de ju helt okej :P Däremot så tappade jag nästan rösten efter då jag pratade med Line :S Hörde typ inte själv vad jag sa, men det släppte efter ett tag. Har fortfarande tappat rösten lite, men jag hörs iaf och jag SKA på skolan imorrn hursom.
Ska nog vara med Nina imorgon om jag får skjuts dit då min bror e sjuk.. Men det ska nog gå bra :D

Ska till Poan typ nu och rida henne lite på gården. Ska försöka få med mig någon som kan mocka medan jag rider så stallet går fortare (a) Är grymt trött så ska försöka lägga mig tidigt ikväll, fast vi får se hur det går ;)

Skriver imorgon hur det gick om jag inte sitter vid datorn nå mer idag!



 - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0