Hästdag + "tjejkväll"

Tjo!
Linn sov över hos mig igår till Idag för vi skulle ha jour nu på morgonen på KDRF och få rida för att vi tog den.
SÅ det var bara att kliva upp kl 6 för att vara i stallet kl 7. Vi släppte ut hästarna och så och fixade det vi skulle med privathästarna och släppte ut dom i sina hagar. Sen gjorde vi iordning LOrdy, Kansas och Bernhard. Jag red Lordy och är inte alls förtjust i honom längre.. Han var stark, ville fara dit Jenna elr Linn var med dom andra hästarna och gjorde inte riktigt som jag ville.. Är inte spec nöjd. Jaja, det kan inte gå bra varenda gång och har dessutom aladrig ridit honom förut och aldrig sett någon rida ett ordentligt dressyrpass med honom heller. Han var iaf svettig efter så jag borstade av honom och när vi mockat klart så släppte vi ut hästarna vi haft. Sen höll vi på att småbusa och ge spån åt alla hästarna. Vi var i stallet till halv 2 :O Typ länge! Sen for jag och Jenna till Amanda och fixade hennes mat och så. Kände bara inte för att rida henne idag då vädret inte var det bästa och jag hade ont i armarna efter att ha ridit Lordy :S Men hon mår inte dåligt av att jag låter henne stå idag. Ska ju endå köra ett ordentligt dressyrpass med henne på Söndag då Line kommer :D

Sen har jag och Linn varit hos Jenna och haft "tjejkväll". Vi spelade Tekken 6 , åt pizza och skrattade. Vi var även och tog in hästarna på KDRF och sen busade vi i djupsnön innan jag och Linn for hem till henne och var med varandra ett tag. Kom nyss hem därifrån iaf ;)

Har inte så mke mer att säga :P

line^
Pzz! - Julia

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag är typ trött i kroppen! Men det va en rolig dag så det är värt det! :D

2011-01-08 @ 10:25:23
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0