Faipen!!<3

Hej, har kommit hem ifrån stallet nu, Faipen var jätte fin <3
Vi red barbacka idag, jag började skritta igång, sen travade jag lite sen, for vi ut en sväng i skogen. Då fick han ha oss båda på ryggen ;)
Sen efter ett tag hoppade jag av så red Julia själv :) Det gick jätte bra :D
Sen när vi kom tillbaka så skulle vi prova galoppera... Jag försökte flera gånger, men Julia fick honom i galopp på första försöket :S Men det var kanske bara en slump? :D Hahah, jag skojar bara!!
Bilder tagna av min mobil: :)
OBS: bilderna som är "blåa" är tagna av Julia, resten av Line :)
Line å Faipen!! (Dålig b-kvalla då Julia inte visste hur man ändrade inställningar ;))
Julia och Faipen!!
Orkar inte lägga in fler bilder nu ;) Men det kommer väl vid nått annat tillfälle!!
Pzz - Line & Julia

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: Va ? O_o, haha, jag var ju typ 100% säker på att den var redigerad XDXD Men det var då ett litet annorlunda sätt att hoppa så ^^

2011-01-30 @ 11:42:27
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0