Dag 5 - Min första

Hej, idag gör jag dubbel inlägg i ett inlägg:P vi börjar med rubriken :D
Min första, ja då ska jag skriva om någonting när det var min första gång, och då tänkte jag, eftersom detta är en häst blogg så skriver jag om en häst upplevelse :)
Det var sommar och jag och Nina skulle rida Tuffsen, vi red barbacka och Nina satt bakom mig, jag kommer inte exakt hur det gick till men, jag kommer ihåg att Nina satt bakom mig barbacka på Tuffsen och vi galopperade. Det var min första gång jag galopperade♥
Det kanske inte vart så bra förklarat men poängen var iaf att det var min första gång jag galopperade, och det var på Tuffsen♥♥♥♥
Haha^^ Jag å Tuffsen igen, sommaren -05!

EN AKTIV DAG? ;)
Ja, idag sov jag till kvart i elva. Kl: 13 skulle jag vara i Östanbeck på barnkalas :P Så jag fikade och såg på tv till kl: 12.25 sen då for vi. Där borta hade vi jätte kul! =) Vi skrattade och hade det gott =D Och det fanns jätte gott fika också :) Haha^^ Vi hade jätte trevligt:) Vi hade tänkt gå ut och leka bandlys påven eller något sånt hette det, men andra lekar vi lekte var: Farfars kalsonger, Kinas kejsare gillar kaffe men inte t :P Det var jätte kul :P
Kl: 16 när mamma kom och hämtade mig och när vi kom hem så satte Lucas sig vid datorn så kunde inte skriva ett inlägg då :P Men det kom ju iaf ett :S
♥♥^^Jag och Casper^^♥♥


Känner igen den? :P Det är den som är i headern :D Jag ser störd ut jag vet xD

Casper :P
lite av Caspers mule :P
ALLA BILDER ÄR FOTADE AV LINN LUNDSTRÖM!!
-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0