Dag 3 - Mina föräldrar

Ja, jag ska då berätta om mina föräldrar xD

MAMMA:
Min mamma heter Carina Engström och är 50% svensk och 50 % kroat. Hon är född 1965 den 16 juni, vill ni vet hur gammal hon är får ni räkna^^
Hon föddes i Skellefteå och har bott i Skellefteå hela hennes liv. Hon jobbar på TSS (Trelleborg Sealing Solutions) eller som det hette förr SS (Skega Seals).

Hon har ett syskon som har samma mamma och pappa och 2 syskon som bara har samma pappa ;)


Mamma^^                                                            moster^^
Dom ni ser ovan är då min mamma och min moster :P Alla säger att som är lika varandra men det är dom INTE!! :P Dom är enäggs-tvillingar

PAPPA:
Ja, min pappa heter Örjan Kristiansen och är född 1966 den 26 oktober (på min namnsdag och dopdag=D). Han har 1 bror. Pappa är inte heller 100% svensk ;) Han är typ ca: mellan 50-25% Norsk :P

Jag får hämtnig nu så måste gå nu!!

PZZ♥                                                              -Line

Kommentarer
Postat av: maja

SV: hon är den ända som inte klagar osv.



Men du ska fan fatta att det var inte vårat val att rida på pessoa, och nu ska du fan lyssna : OM SANDRA FICK KÖPA ETT NYTT BETT SÅ SKULLE HON ANTAGLIGEN GÖRA DET!



och DU ELLER NÅGON ANNAN har rätt att kalla jag och sandra idioter, du känner inte oss så du vet inte vad vi ville!



du verkar du aldrig fatta då vi skrivit det. så nu ska du fan ta åt dig!

2011-01-05 @ 11:33:30
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: maja

Komentaren var till Nina

2011-01-05 @ 11:33:48
URL: http://majahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0