Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Ja, då ska jag skriva om min födelsedag :P
Ja iaf så föddes jag 1997. På midsommar. Den 20 Juni, en fredag!
Men nu när man säger födelsedag, vad menar man riktigt? :) Den dagen man föddes? Eller det är ju det vi säger, men ska jag skriva om när jag föddes? :D
Så visst jag gör väl det då :P
Jag föddes den 20 juni 1997 kl, 22.21 på BB i Skellefteå! Min vikt var 2168 g och min längd var 46 cm. Hårfärg var mörkbrun och ögonen var blåa.
Jag stannade kvar 3 veckor på avdelning 18 barn.
Egentligen skulle jag ha kommit till världen den 27 Juli, och den 17 Juni fick mamma veta att jag var i antåg av att vattnet "gick"!! :/
Orkar inte skriva mer nu... Men
Pzz - Line


Bebisar 7 veckor gamla tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0