Dag 13 – Den här veckan

Har varit typ jobbig.. har för mycket inplanerat känns det som..
Måndag: fet sovmorgon, skola, hälsade på när det var öppet hus(mamma)
Tisdag: sovmorgon om man gjort en hemuppgift, skola, jobbade(mamma)
Onsdag: tog sovmorgon då jag jobbade stängning tisdagen, skola, prov(mamma)
Torsdag: sovmorgon, skola, var hemma med dom bästa och gjorde mat och grejer, sen kom det ännu fler:) (mamma)
Fredag: for och fixade ryggen, ledig från skolan(mamma), for till boliden på lan
Lördag: var i boliden på lan, åkte hem vid 11(pappa)
Söndag: jobbar stängning (pappa)

har skrivit (mamma) lr (pappa) efter som beskriver när jag vart hos mamma och när jag vart hos pappa. blir lite mycket att jag är hos mamma, men jag har sovmorgon nästan hela tiden..

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0