♥ Dag 11 – Mina syskon & Dag 12 – I min handväska. ♥

Dag 11 - Mina syskon:
Jag har 7 syskon. Det äldsta är 19 år (fyller 20 i maj) och hon heter Cim, vi har samma mamma (Carina), men inte samma pappa (hennes pappa heter Anders, och min pappa heter Örjan). Hon bor i Stämmningsgården med sin pappa och hennes hund Fabian. Sen den näst äldsta Chris och han är 17 år (fyller 18 i maj), vi har samma mamma, men inte samma pappa (Cim och Chris har samma mamma och pappa). Han bor hos mamma, och tillbringar tiden mäst på följande ställen : Garaget, sängen, datorn och kompisar. Sedan har vi Josefin, hon är 16 år (jag är inte säker om hon är 16 eller 17) har inte fyllt år än. Hon och jag har inte samma mamma (hennes mamma heter Marie) men vi har samma pappa. Hon bor hos sin mamma och våran pappa varannan vecka. Sen är det Victoria hon är 14  år (fyller 15). Hon och jag har inte samma mamma (Josefin och Viktoria har samma mamma och pappa) men vi har samma pappa. Hon bor oftast hos sin mamma, tror jag ;) Sen är det då jag, men jag är inte syskon med mig själv :P Men min lillebror Lucas är 12 år (fyller 13 i November). Jag och Lucas har samma mamma och pappa, och vi bor hos mamma på heltid ;P Hans tid lägger han mest på x-boxet. Sen efter Lucas har jag en lillebror som heter Elias, han är 8 år (fyller 9). Han bor hos pappa på heltid (hans mamma Susanne och pappa bor tsm). Sist men inte minst så har jag en lillasyster som heter Jilda, hon är 7 år (fyller 8), och bor hos sin mamma Ulrica på heltid.
Fattade ni någonting ;)

Dag 12 - I min handväska.
Lite svårt att skriva om då jag inte har någon :S Eller det beror på hur man ser det :P

Jag har inte något mer att säga, så vi ses :D
Pzz - Line


En bild på Fabian som ni ser :P

Kommentarer
Postat av: ebba

jätte söt hund! :D

2011-01-14 @ 12:46:54
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0