Dag 10 - Detta hade jag på mig idag!

Ja, idag hade jag då ett par jeans, ett svart linne, en grå t-shirt som det står catwalk på och en svart/vit randig kofta.

Förlåt men jag orkar inte lägga in bilder på mig, hur jag såg ut idag :P :( Men, men!! Det får ni ta! ;)

Vet inte vad jag ska skriva mer :P

Men mer ditaljerat (stavning)!! :)

Huvud: Utsläppt hår, inget smink!
Överkropp: Svart linne, grå t-shirt och en svart/vit kofta!
Underkropp (ben): Mörkblåa jeans.
Fötter: Svarta sockar och ovanpå bruna stickade sockar (mamma stickade dom) :P

Hhahah, kanske inte så bra förklarat, men jag har då roat mig... Hoppas ni också har roligt =)


Detta hade jag på mig på julafton xD

Pzz igen ;)                          -Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0