Dag 02 – Min första kärlek

Ska vara lite tråkig här nu och faktiskt inte skriva att min första kärlek var en människa.. det var faktiskt en häst.. tuffsen!!

tuffsen är född 9 april 1993, är nordsvensk och har en ganska ovanlig färg, ljusfux. vi köpte honom 1 januari 2002. men vi gav bort honom 27 september 2008 för han var halt på båda frambenen och jag var ung och dum och ville ha en häst att hoppa med. dock ångrar jag det idag då stället han nu är på lånar ut honom till småtjejer som inte vet hur man ska rida honom.
vi hade iaf väldigt många minnen tillsammans, det var i princip han som lärde mig allt inom ridning. även fast alla gånger han kastade av mig och han bråkade med mig så kunde jag inte förmå mig att bli sur på honom.


-nina


Kommentarer
Postat av: emma - ponnybloggare i norrland

hur snällt är det att skriva att de som har honom nu inte kan rida honom? tänkte bara, jag skulle inte vilja bli utpekad på det sättet.

2011-01-22 @ 17:42:26
URL: http://minsweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0