Big Mac

Hellu!
Vaknade halv 11 idag och gick och la mig kring kavrt i 12 igår. Är endå supertrött :( Kanske borde vända på dygnet liite, men jag orkar inte. Finns så mke att göra på kvällarna istället för att sova ;)
Följde iaf med Clara till hennes sköthäst Big Mac, en B-ponny. Vi skulle ut och tolka. Vi hade superkul och jag fick även rida honom :) Han var superfin att rida, men kände mig typ superstor. Sen mockade vi åt alla hästar i stallet och så. Var även med en av katterna i stallet som tyckte det var riktigt kul att klättra på folk och HÄSTAR ;) Sen har jag bara varit hemma och myst. Imorgon kommer Line hit och då ska vi spåra lite tror jag :D



Jag och Amanda våren 2010 ^
- Julia


Kommentarer
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

Fin blogg :D

2011-01-08 @ 21:21:20
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0