Barbacka

Red Amanda barbacka idag. Bestämde mig för att pröva hoppa henne barbacka och det gick super. Hon hoppade lite väl högt ibland då vi bara hoppade kanske 30 och hon hoppa kanske 50.. Sen var hon inge rolig att rida dressyr med. Hon kunde inte gå på en volt utan hon skulle springa rakt fram med nosen i vädret. Var riktigt irriterad på henne ett tag. Det släppte iaf lite sen och hon lugnade ner sig och arbetade med bakbenen och ryggen så gav mig direkt.

Igår var jag ju hos Line hela dagen :) Vi for till Angelica på kvällen och såg hockey och gav henne hennes present. Dom masserade även mig medan jah halvsov i soffan. Hade lätt kunnat somna om jag inte blev intresserad av vad som hände på hockeyn ;) Min rygg är iaf mke bättre nu :D Ska höra med mamma om hon skulle kunna skaffa mig tid hos en riktig massör så jag fixar till min rygg ordentligt.

Får se vad jag ska göra ikväll. Nina KANSKE kommer annars sitter jag nog vid datorn hela kvällen..



Haha typ två år sen kanske, Amanda går ganska mke bakom lod..
 - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0