Back from school :)

Tjo :)
 Hade 30 min sovmorgon imorse och använde dom på ett superbra sätt ;) Var vaken till ca kvart i 1 och smsa me Nina och Amanda natten till idag :D Kan erkänna att jag var uppe lite länge och det försökte även Nina säga till mig, men jag lyssnade inte (a) Sov iaf till halv 8 idag och fick mig inte upp förrän 5 i 8 och hann då inte äta frukost lr jag sket i det. Tog bussen till skolan och var på mina lektioner och kom inte sent till en enda :D Slutade 20 i 2 och har varit hemma sedan dess. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag förutom att fara till Amanda och motionera henne. Får se vad jag ska göra, kanske blir att tömköra lr longera. Skriver förmodligen ett inlägg senare ikväll ;)


Pzz!
 - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0