Andra skoldagen..

Hellu!
 Hann aldrig skriva igår :S Men var typ bara på ridhuset och kollade på då mina kompisar red. Första skoldagen var det ju också och det var väll Ok, men kände mig inte alltid närvarande. Var inte hos Amanda då det var färdig mockat och så redan så jag orkade inte rida henne, kände inget sug efter det så lät det bara vara. Kan rida henne resten av veckan istället.
Andra skoldagen idag då. Lite mer seriöst jobb blev det, men jag kan erkänna att jag inte alltid gjorde mitt bästa utan var lite lat av mig. Men hamnade inte efter i arbetet så tycker inte de spelar så stor roll :P Har annars bara tråkat idag elr orkade snarare inte vara med någon så har bara suttit vid datorn sen jag kom hem.
Smsar just nu med Amanda och Line :D

Pzz!

Gillar denna bild ^
 - Julia

Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Sv: Kul att du tycker det :D

2011-01-11 @ 19:37:59
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0