Amanda

Amanda var superfin idag med :DRed henne på Hackamoret :P Hade först tänkt rida dressyr i snön, men det blev inge bra med snön.. Så jag for marken runt istället ;) Arbetade mke med att hon skulle korta upp sig i alla gångarter och sedan länge nått steg för att sedan korta upp sig igen. Det gick jättebra, hon kortade upp sig bra, men ville inte riktigt komma tilbaka efter en längning så det måste tränas. Är endå supernöjd över henne. Det är fjärde gången jag ridit henne på hackamore och andra gången jag krävt någonting av henne på det. Hon hittade nästan formen där ett tag och kom ner i den bara sådär tvärt. Men det är iaf ett steg framåt. När jag rider med bett så hjälper det henne att komma ner i formen och hon använder det som stöd så därför har hon haft svårt att hitta formen på hackamoret. Men det funkar superbra just nu. Jag hinner bara korta upp tyglarna så börjar hon ta stöd och söka sig neråt. Känner verkligen att vi utvecklas en hel del nu :D

Line kommer även ikväll och ska sova här så då ska vi redigera ännu mer bilder i Ps och käka godis (a)


 - Julia

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha ovanligt att ni ska äta godis ;) Fusk jue. Vill åh haa :(

2011-01-03 @ 17:14:43
URL: http://curiouscasper.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv; haha, ska in på Ica och handla åt pappa så jag klarar mej.

2011-01-03 @ 17:54:14
URL: http://curiouscasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0