Amanda och Virre

Tjo!
Red ju för Angelica igår och det gick super :D Är supernöjd över Amanda för hon hoppade upp sig bra med ryggen och arbetade i en stadig form när jag bad om det. Däremot så ramlade jag av henne innan jag kommit till Angelica. Galopperade uppför en backe och då fick Amanda syn på Casper och Line och blev "rädd" så hon hoppade till och jag satt typ och halvsov så jag flög. Mitt fel så ska inte klandra henne ;) Ska aldrig mer "åka" när jag rider henne.
Red henne idag oxå och då blev det galoppträning. Red bara till brännsvedjan och tillbaka så det blev ju inte så långt, men hon var endå svettig efteråt. Hon var lite tittig idag, men det är lugnt för hon brukar vara det ofta ute :P

Var ju även på Ridhuset idag och var stallvärdinna. Red även sen i min ridgrupp och det gick inte bra alls. Jag fick rida Virre och han var seg som sirap. Vägrade att fatta galopp från början och var bara tvärsöver.. Fast mke kan ju vara för att jag har blivit för lång för honom och kan inte påverka honom på de sätt som jag kunnat. Får hitta mig en ny favorit bland dom stora helt enkelt och släppa taget om min lilla prins :(

Var även hos Jenna en stund efter för skulle låna en mobil av henne för att min lagt av och orkar inte gå omkring med en gammal nokia.. Själva märket Nokia är det absolut inget fel på, dom är superbra (a) Men den är typ 7-9 år gammal så den har inte allt som jag vill. FAst ska få Ninas Nokia som hon har nu när hon köpt sin nya mobil och om den funkar :D
Men ska dra nu så Pzz!




Min gullpojke <3 ^
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0