2011 har nu börjat

Nu är det 2011 :d Detta året hoppas jag kommer bli ett av dom bästa ;) Blev iaf en hyffsad kväll igår. Tur jag smsade med Nina. Hon gjorde nästan hela kvällen bra :D Vi gjorde inte så mke elr vi spelade kort och såg på film.

Idag så började dagen dåligt då jag blev väckt kvart över 11 av min mor och jag gick och la mig kvart i 3 igår.inte okej! Hade sån lust att skrika på henne och somna om igen. Men jag höll mig istället bara kvar i sängen och myste ;) Steg upp kanske kvart i 12 och åt lite frukost. Det är faktiskt första gången på länge jag äter två frallor til frukost :O Har blivit väldigt dålig på att äta.. Undrar vad det beror på?
Jaja har iaf skottat ute på gården. Känner mig grymt duktig (a). Vi får se vad jag ska göra sen idag :P Ska iaf fara til ridhuset med Johanna och Kajsa då dom ska rida. Blir iaf nice :D
Har inte så mke mer att säga ;)
Pzz!

- Julia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv:okej då vet jag;)

2011-01-01 @ 16:18:27
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Han hade det bettet i sommras när jag lånade han så det är ju inte jag som har valt att ha det bettet på han! Jag visste ju inte ens om han var stark eller känslig och jag hade ju heller inget annat bett att ha på han. Jag tycker pessoa är ett hemskt bett så om jag ev ska ha han i sommar igen ska jag skaffa ett annat bett till han.

2011-01-01 @ 16:30:11
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Jag visste inte så mkt om bettet i sommras och som sagt så visste jag inte då att han var känslig i munnen! Och eftersom han inte var min häst så fick jag typ heller inte köpa så mkt saker åt honom för mina föräldrar.

2011-01-01 @ 16:48:24
URL: http://jagsaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0