Trååååååk

Tjo!
Var på skolan som vanligt idag. Vi skulle ha haft bild på morgonen, men lärarn var sjuk och det fanns ingen vikarie så det blev ingen. Kändes jävligt ovärt att sitta över 1 timme på skolan och inte göra nått, när man kunde ha fått sovmorgon istället =/ Satt iaf och läste boken Zip medans och läste ut den för bara någon minut sen.(Har inte läst hela dagen) Den äger, men ibland kan den vara lite svår att förstå. Ni borde läsa den!

Efter skolan så har jag bara varit hemma och chillat typ. Har chattat lite med olika kompisr och smsat.
Hoppas min helg blir fullbokad för orkar inte bara sitta hemma och glo.. Men kanske far och är med Line fredag och sover där till Lördag. På söndag följer jag kanske med Janina, Nina och nå fler ut och kör skoter. Fast det är inget bestämt ;]

Nu blir det  duschen! =D


Jag hoppar ca 90-95 cm :D

 - Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0