Söndag

Hade utsläpp av hästarna imorse så jag och Line fixade allt i stallet och gjorde sen iordning Amanda dör en tur runt marken. Hade allt ljusblått jag har på henne. Det är enn nosludd, benskydd och schabrak. Hihi det vart ganska sött :] Hade Hacket på henne idag som jag köpte igår. Det passade superbra på henne iaf. Jag och Line turades om att rida och Amanda var verkligen superfin och använde bakbenen rikitgt ordentligt och det kändes väl, speciellt i galoppen. Haha det ägde att tolka bakom, men satt och tittade bakåt för att få snö i ansiktet så det måste ha sett roligt ut (a)
 Haha sen spelade vi Wii till LIne for hem förutom att vi redigera en bild på datorn. SEn gick jag och åt hos Mormor och sen gick jag hem och plugga lite So. Och har gjort det fram till nu lr jag har hunnit duscha oxå. Ska se Ponnyakuten nu då jag gjort matten klart så då kan jag iaf belöna mig själv efter allt hårt arbete.
Imorgon kommer Nina till mig om inget annat dumt dyker upp :D

 - Julia


Kommentarer
Postat av: idaa

tack detsamma :D

2011-02-06 @ 20:07:48
URL: http://idaahlsseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0