Skooter!!! =D

Har varit hos Nina heela dagen. Fast hon var inte hemma från början utan det var bara jag, Janina och Amanda för Nina jobbade. Vi gick ut o gick med Casper och borstade honom till Nina kom hem då hon stretchade honom o så.
Nina hade även varit hem till mig för att hämta min madrass och hade då glömt att säga till min bror att hon skulle komma så han hade tydligen stått och stirrat på henne och dom andra och sagt Hej till Felle. Haha sen hade han inte brytt sig nå mer.
Vi gjorde sedan iordning fikat och de vi skulle ha med oss på våran skotertur och sen for vi =D Vi körde till sandtaget i Drängsmark och gjorde upp en eld, fikade och pratade en stund. Sen bestämde isg jag och Amanda för at vi ville tolka så vi tolkade ganska länge endå runt runt i sandtaget och man var inte liite snöig efter. Mne frös gjorde man inte. Sen kom jag och Amanda på att vi skulle åka två stycken på madrassen, men Janina var även med en stund i början så vi var tre. Det var iaf askul och jag och Amanda var ju superduktiga på att hålla oss kvar (a) Sen for vi hem till Nina och var där en stund tills dom skulle till Atorp så då lämnade dom mig med Ninas pappa.. Fast Morfar hämtade mig bara en liten stund efter dom farit och Ninas pappa är inte speciellt farlig heller ;)
Bilder från dagen kommer sen då Amanda lagt in dom på datorn och lagt in dom på hennes blogg! :D


Bild från Google..
 - Julia


Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Jag tänkte ställa en fråga : Vad tycker du om killar som bär hatt? Är det inne eller ute? Tror du jag kan köra på det? Kolla min blogg så ser du bilden jag har hatt lite längre ner!

2011-02-21 @ 15:21:29
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Jag tänkte ställa en fråga : Vad tycker du om killar som bär hatt? Är det inne eller ute? Tror du jag kan köra på det? Kolla min blogg så ser du bilden jag har hatt lite längre ner!

2011-02-21 @ 15:21:37
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0