Forgotten..

Har nu hunnit vara till Amanda.
Jag red ut med Johanna och ziccan och hade Thiedemantygeln på henne. Först var hon lite motvillig, men jobbade på bra ett tag. Men hon var hemsk i traven. Hon var pigg, låg på och brydde sig knappt om att jag tog i henne. Hon bara sprang och sket i allt omkring henne.
Tror hon har lite för mke energi så ska dra ner lite till på kraftfodret och se om det blir bättre. Ska även försöka komma mig ut och motionera henne riktigt ordentligt på Söndag. Ska försöka rida henne onsdag nästa vecka och kanske torsdag. Annars skickar jag dit Nina på torsdagen ;)
Åker till Malå på Fredag så då är det ju Nina som har henne. Kanske kommer uppdatera lite från Malå om någon tar med sig dator annars får ni klara er ;)

Imorgon ska jag till Farmor och farfar da farfar fyllde 75 idag. Sen pa kvallen far jag till Kagemarken och ar med Nina och Janina. Sover hos Janina ocksa.

(En del av mina tangenter slutade funka helt plotsligt!:O)


 - Julia


Kommentarer
Postat av: Carolina

Var med och gissa i "finn fem fel" som är uppe nu! Priset blir en länkning :)

2011-02-26 @ 11:19:43
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0