kort skoldag :D

Tjosan!
Hade sovmorgon tilll 20 i 9 imorse och slutade 25 i 12 så gick bara tre timmar! Ganska så Nice :D Vet inte vad jag ska göra idag då jag lånat ut hästen min till en "kompis" då jag inte får rida förren på söndag. Lr Line kommer förmodligen ikväll om hon får sig hit efter sin Innebandymatch. Då kommer vi ha så jävla roligt :D Kommer däremot kännas konstigt att hon kommer hit då jag varit hos henne dom senaste helgerna. Hihi bor typ där på helgerna så (a)

Kan även tilläga att jag idag försökte dricka kaffe med tonvis mjölk i, men hann bara ta en klunk innan jag hällde ut det andra. Så jävla äckligt!

Nä nu ska jag vara duktig och ta tag i läxorna ;)



 - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0