I know you want me

Hallo :D
Idag har jag hunnit med en hel del faktikt :D
Imorse kl: 10.50 hade jag samling till innebandymatch ;) vi mötte kaif (kåge) och spelade ganska bra... men jag var, vet inte vad? ;S
Men vi vann iaf med 3-1 :D
Sen efter matchen for vi till stallet :D Faipen fick 4 nya skor, och var ganska bråkig ibörjan, sen så ville Cim prova och då var han ännu bråkigare så dom for ut i skogen och tokgalopperade :P Faipen tyckte det var jätte kul :D men han var dyblöt när dom kom tbx ;)
Så då red jag igen och då var han en ängel (a)
Sen när vi kom hem från stallet så hoppade jag in i duchen och mamma lagade mat, så när jag duchat klart var det middag, sen då vi ätit for vi på kalas, stor Kim och Robin fyllde 25 och 20 år :) Kim och Robin är Ellenore (min gudmor) älsta söner, Kim fyllde 25 och Robin 20 ;) och han kallas stor Kim för min syster heter ju oxå Cim, och hon e ju liiteeen ;) haha :P
Just nu så chattar jag med Ninilutt och Julia :D
Raiko får bjuda på en bild idag :D (Raiko är stor Kims vovve :D) Skitsöt(a)
Pzz - Line

Kommentarer
Postat av: Alice

Så sööt hund!



:)

2011-02-28 @ 22:55:32
URL: http://strawberryicecream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0