Halt :(

Hej!
Fick höra förr idag att min lilla "ponny" är halt :( Men det är samma hälta som hon haft förr. Hon är inte varm lr svullen utan hon haltar bara. Vi tror att det sitter i bogen så vi får se om vi tar hem någon skum människa som ska titta på henne. Jag vill iaf de, men dom andra är väll inte jättesugna då det kostar pengar.. Vi ser väll vad som händer. Ska iaf och mysa med henne imorrn på morgonen, då vi endå ska ta ut dom.

Denna dag så var vi ute och höll på att kapa ved, fikade och hade trevligt i Södra ersmark. Sen kastade vi in all ved i vårat vedhus och sen for jag till stan. Där köpte jag en snowboard, handledskydd,hjälm och snowboardfodral av någon person som lagt ut dne på blocket. Är supernöjd med köpet iaf även fast det inte var jag som betalade (a)
Sen har jag firat brodern min som fyller år på Tisdag. Vi åt Fondye och tårta och gav han presenter.
Nu far jag hem till Mormor och sover där inatt så jag får mig upp imorgon ;) Sen ska jag med Nina, Janina, Amanda, Felle och några mer och köra skoter till Drängsmark imorrn. Det blir riktigt trevligt =D


Bli frisk fort!
 - Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0