Fullspäckad dag

Tjohej!
Har varit på skolan idag och där bytte vi platser i klassrummet. Hamnade bredvid Daniel och hamnade dessutom dåligt till för smsande på lektionerna :S Jaja får lista ut något (a)
Ska snart äta och efter det så drar jag till hästen och fixar stallet, packar till imorgon och ska rida lite lr longera. Sen ska jag hem en sväng tror jag och sen beger jag mig till familjen Löfgren för att vara med Line där. Vi ska tydligen rida Casper barbacka ikväll. Blir endå nice, men jag kommer ta det väldigt lugnt för har ingen lust att åka av honom :)
Skriver senare ikväll hoppas jag ;)


- Julia


Kommentarer
Postat av: yo<3

vi är tillsamman igen<3<3

2011-02-11 @ 20:51:39
URL: http://yosirinaninthahom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0