Dille! :D

Tjo!
Fick rida Delirious idag på ridningen. Han e ca 174cm i manken kanske. Kände mig jätteliten när jag stod bredvid honom. Han var iaf superfin. Först hittade jag inte riktigt takten i honom för han e typ lite speciell, men när jag väl hittade den så gick det super och han hade inte huvudet superhögt heller och han gick kanske i form nått steg och då är han avslappnad :D Känns iaf som en superlektion då jag aldrig ridit honom förr. Han är även superduktig på att förflytta sig i sidled, skänkelvikning och kvartsvändning. Han älskar även att hoppa och är superduktig på det och har tävlat en del.  Vill verkligen rida honom någon mer gång :)
Amanda fick ju somsagt vila idag. Tror inte hon mår dåligt av det så ;)
Har även hjälpt LInn att skriva ett mejl till en person som vill lämna ut sin islandshäst på foder så vi hoppas på det bästa :]

Nu blir det sängen så man är piggelin till imorrn :)


Delerious ^
Bild lånad från KDRF
 - Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0