Dag 28 – Det här saknar jag

Det finns väldigt mycket som jag saknar och vissa grejer ska jag inte ens ta upp här.. Men en sak jag verkligen saknar är min häst Tuffsen och våran förra hund Wilma.

Wilma tog bort henne för ca ett år sen pga hon var så gammal(11 år) hon hade tandsten,hjärtproblem det sista året och bröstcanser.. Dock var den en snäll bröstcanser då hon inte hade ont av den och mådde inte dåligt av den heller så hon fick vara kvar i länge efter hon fått den för vi upptäckte den då hon var typ 6 år.




Tuffsen har jag berättat om lite tidigare men jag kan iaf säga att han är världens bästa och jag ångrar att jag gav bort honom så lätt som jag gjorde.. Det finns nog ingenting jag saknar mer än honom..




-nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0